2013. december 25., szerda

25. rész

Sziasztok! 

Először is Boldog Karácsony nektek. :D Nos a hátralévő napokban szeretném feltenni a maradék részeket. Héten időm nem volt feljönni, mert este 8-ig melóztunk cukrászdában ://. Nagyon örültem a pipáknak és, hogy néha kapok komit is  :) Remélem ez a rész is tetszeni fog :).Ehhez a részhez nem raktam most zenét, mindenki hallgasson hozzá amit szeretne. Jó olvasást. Puszi 
Bell Boo 

Carry.




Ahogy a napsugarak áthatolnak a szemhéjamon azonnal felébredek. Beletúrok a kócos hajamba és oldalra pillantok. Harry a hasán fekszik, félig kitakarózva. Magam köré csavarom az egyik takarót és kimászok az ágyból. Feljebb húzom rajt és megnézem Roxyt. Alig egy hete költöztem vissza Londonba. Még nem igen mutatkozunk a nyilvánosság előtt. Harry egy hónapig szabad a számomra. Megegyeztek a menedzserével és az edzőjével is, hogy addig békén hagyják. Még két hetünk maradt, hogy azt csináljunk amit akarunk. Az utóbbi két napban ki sem szálltunk az ágyból. Az alap teendők után visszabújtunk tévézni vagy Roxyval játszani vagy a saját vágyainkat elégítettük ki. Harryn ilyenkor látni, hogy fáradt. Megint túlterheli magát és rosszul lesz. Csinálok egy kávét és mire felébred beviszem. A szemeit dörzsöli, amikor leteszem a kávét. Halványan rám mosolyog és egy rántással magához húz. Felsikkantok és már rá is tapad az ajkaimra. Belemosolygok a csókba és beletúrok a hajába. Zuhany után megetetjük a kicsit és felöltözünk. Kiakarunk menni sétálni. Alig, hogy leérünk a ház elé mozgást veszek észre. Harry az egyik kezét a derekamra helyezi és elindulunk. Roxy minden embert megbámul és felkacag. Nagyon elvan a kis szépség. Elnézünk az azóta már híressé vált pékségbe. Harry szerint minden rajongója oda megy vásárolni. Amint belépünk az ajtón kissé megfagy a levegő. Utoljára négy hónaposan jártam itt. Harry hátrahúz a dolgozókhoz és elvegyül. Beszélget egy kicsit mindenkivel. Engem meg körberajongnak és átveszik Roxyt. Harry mellém sétál és a karjaiba húz.

-         Gyere együnk valamit. Ellesznek vele egy kicsit – csókol bele a nyakamba.
-         Jó – kulcsolom össze az ujjainkat.

Leülünk a szokásos helyünkre és kérünk két óriás csigát. Reggeli végére visszakerül hozzám egy maszatos arcú hercegnő. Imádom a lányom úgy ahogy van. Éppen az arcát törlöm, amikor pár rajongó mellénk sétál. Bátorítóan rájuk mosolygok. Kérnek egy autogramot Harrytől és egy közös képet hármunkkal. Leülnek közénk és valakit megkérünk, hogy csináljanak egy közös képet. Vannak szimpatikus rajongók is. Hazafelé készülődve észreveszem Lanát és Louist. Megtorpanok Harry mellett.

-         Jól vagy? – áll be elém.
-         Láttam Lant – mondom halkan.
-         Ne aggódj! Jól van – húz magához.
-         Haragszik igaz? – kérdezem szomorúan.
-         Kicsit még igen, de jó úton vagyok – mosolyog rám. 

Bólintok majd adok neki egy kisebb csókot. Körbesétáljuk a fél környéket, közben beszélgetünk és megállunk pár rajongónak. Még Anneval és az öcsémmel is találkozunk.

-         Mekkora lett már – veszi át Roxyt.
-         Baba – nyúlkál felé Embry.

Leguggolok hozzá és megölelem. Elbeszélgetünk egy kicsit és tovább sétálunk. Harry egyik keze a derekamon, a másikban Roxy. Anne előttünk megy Embryvel. Ő is sokat nőtt mióta nem láttam. Kezdek kissé elfáradni a sok sétálásban. Anne megkéri, hogy menjünk át most hozzájuk. Amint beülök a kocsiba felsóhajtok. Beülök hátra a két gyerekülés közé. Kicsit furcsán nézem amíg leesik, hogy most már három gyerek van akire vigyázni kell. Roxy egész végig az ujjammal játszik. Most már énekelünk neki és Harry egész jól elvan a régi gyerek játékokkal. Amikor megérkezünk a jól ismert házhoz előtörnek az emlékeim. Fogalmam sincs miért, de jól esik. A kapuban csókolt meg először. Beleharapok a számba mire mellőlem egy kisebb nyögés érkezik. Oldalra pislantok és Harry csillogó szemekkel bámul rám. Elmosolyodok és kiveszem a kicsit. Befelé menet szorosan mögöttem lépked.

-         Tudod mennyire izgató vagy farmerban? – suttogja a fülembe.
-         Most már tudom – simulok picit hozzá.
-         Ne játssz az idegeimmel! Esküszöm anya előtt duglak meg, ha nem hagyod abba! – mormolja mély hangon a fülembe.
-         Sok sikert hozzá Styles! – indulok el.

Felmordul amikor ellépek előle. Egész este húzom az agyát. Anne is többször furcsán méregetett minket. A kocsiban ülve többször is megnyálazom az ajkaimat.

-         Na jó eddig bírtam! – húzódik le.

Kicsatolja az övet és átsétál az én felemre. Kinyitja az ajtót és egy rántással kicsatolja az övet. Kiránt a kocsiból és a hátsó ülésre fektet. Anne bevállalta, hogy ez az esténk és a holnapi napunk szabad lesz. Valószínűleg már látta, hogy nem bírunk magunkkal. Az alibi persze az volt, hogy egy kicsit az unokájával szeretne lenni. Bevágja magunk után az ajtót és ilyenkor szeretem, hogy sötétített az üveg. Kigombolja a farmerom és feltűri a pólóm.     
-         Annyira… - kezd bele.
-         Mond ki Harry! – nyögök fel.
-         Annyira dugni valóan nézel ki – csókol bele a hasamba.

Lehúzza rólam a pólóm és előre dobja. Lassan lesimítom a kezem a nadrágjához és felfelé húzom a pólóját. Amint lehúzza magáról megcsókol és mindkettőnk egyszerre kezdi el vetkőztetni a másikat. Harry már eléggé kemény és feszül is a nadrágja. Amint letolom a csípőjéről belenyög a számba. Elszakad tőlem és nagy nehezen lehúzza a farmert rólam és magáról is. Boxerban fekszik vissza rám. Egy ideig köröz a csípőmön amivel az őrületbe kerget. Aztán lehúzza rólam a bugyit és belém hatol. Cseppet sem finomkodunk. Mindketten elég durvák vagyunk. Rátapadok a nyakára és ahol tudom ott kiszívom a bőrét. Megtalálom az ütőerét kidudorodva és azt kezdem el szívni. Amikor felszisszen akkor engedem el. Amint eléggé kielégültünk gyorsan visszaöltözünk és elindulunk. Útközben Harry nyakát nézegetem. Azt a hatalmas véraláfutásos, piros foltot a nyakán, amit én csináltam. 

-         Fáj? – húzom végig rajt az ujjam.
-         Kicsit – vigyorog rám.
-         Akkor jó – nyomok egy kisebb csókot rá.  
-         Boszorka! – morogja maga elé.

Felnevetek és egészen hazáig vigyorgok. Amint belépünk az új lakásunk ajtaján mindig elámulok. A rajongóink és egyéb dolgok miatt el kellett költöznünk. Harry egy hatalmas luxuslakást vett meg. Először el sem akartam hinni, hogy itt fogunk élni. Még most sem nagyon. Szedek össze pár babaholmit, amit Harry átvisz holnap. Még ma elakarta vinni, de én nem engedtem. Lassan már egy órája a kádban ülünk. Harry a nyakam puszilgatja és néha meg is szívja.

-         Kölcsön kenyér? – túrok bele a hajába.
-         Neked jobban áll – motyogja a bőrömbe.
-         Kiviszel majd egy edzésedre? – kérdezem hirtelen.
-         Ha szeretnéd – ölel át.  

Fürdés után rendelünk valami kaját. Eléggé kifáradtam a főzéshez. Harry a hajammal játszadozik amíg tévézünk. A másik keze a hasamon pihen és néha simogatni kezdi a bőröm az ujjaival. Amint megérkezik a vacsoránk felkelünk és kimegyünk enni. Nagyon még nem jártam körbe a lakást. Viszont a konyha hatalmas csakúgy mint a ház összes többi része. Gondolkozásomból Harry szakít ki egy puszival.

-         Annyira jó, hogy itt vagy – sóhajt fel.
-         Igen? – mosolygok rá.
-         Ühüm – bólogat.

Átkarolom a nyakát és magamhoz ölelem. Visszaölel és felkap a székről. Felnevetek és megcsókolom. A mellkasára feküdve próbálok meg elaludni. Még érzem, ahogy a derekam simogatja majd a szuszogására elalszom.
Reggel arra ébredek, hogy Harry a hasamon fekszik és úgy ölel magához, mint egy játék mackót. Rámosolygok és félig feltámaszkodom. Beletúrok a hajába és simogatni kezdem a fejét. Valamit mormol majd mozogni kezd és megfordul. Rám mosolyog és belecsókol a csuklómba. A kis vágás helyét nézegeti. Ott építették be a platina lemezeim. Meg kell, hogy mondjam azóta nem is fájtak. Vagy megszoktam őket már, vagy eddig nem figyeltem oda a fájdalmaimra.

-         Fáj még? – néz fel rám.
-         Nem is tudom mikor szedtem be utoljára gyógyszert. Annyira nem foglalkoztam a fájdalommal – vonok vállat.
-         Foglalkozz inkább velem! – vigyorog rám.
-         Hm, mindig veled foglalkoztam – nyújtom ki a nyelvem.

Elvigyorodik és készülődni kezd. Bejelenti, hogy este bulizni megyünk. Gyakrabban is csinálhatnánk ilyeneket. Felkelek a kanapéról és eltűnök a fürdőben. Gyorsan megcsinálom a hajam és kutatok valami ruhát. Egy fekete félvállas, combközépig érő koktélruhát húzok fel. Felveszem a cipőm és aggatok magamra pár ékszert. Harry háttal áll nekem amikor kimegyek. Egy fekete ing van rajta, fekete farmerral. Benyúlok az ingje alá és végigsimítok a csípőjén. Megremeg az érintésemtől és hátrafordul hozzám.

-         Dögös vagy Baby! – kapja el a derekam.
-         Én? Nézz már magadra! Úgy festesz, mint egy görög félisten – mondom szarkasztikusan.
-         Tetszik amit látsz? – mormolja a fülembe.
-         Elmegy – vonok vállat.
-         Hm, hát így állunk – mormolja a bőrömbe.

Megnyalja az ajkait és elengedi a derekam. Összefonja az ujjainkat és elindulunk végre. A klubba érve Harry előre nyomul és köszönti az ismerőseit. Addig én csak állok mögötte és bámulok rájuk. Amint visszajön hozzám a kezembe nyom valamit és elindulunk a társaság felé. Pár embert nagyjából felismerek. Igazából még nem buliztam az úszós bandájával. Az este nagy része azzal telik, hogy beszélgetünk és néha táncolunk. Kissé féltékeny leszek, amikor Harry az állítólagos szőke cicababa barátaival beszélget. Néha még meg is érintik, ami kezd fura lenni. Harry nem szabad préda! Alig bírok a helyemen maradni amit egy valaki ki is szúr a bandából.

-         Gyere táncoljunk! Tegyed kicsit féltékennyé – vigyorog rám egy szőkésbarna hajú srác.
-         Felőlem – vonok vállat.

Egy pörgősebb tánc közepén járunk, Mr. Szőkeséggel amikor Harry végre észrevesz. Eléggé elvolt azokkal a… A srác a derekamra vezeti a kezeit és megfordulok. Most már szőke, tengerkék szemű srác áll mögöttem. Összeráncolom a szemöldököm és vállat vonok. Harry kezei ökölbe szorulnak és megindul felénk. Kicsit ismerős a srác arca. Amint véget ér a szám Harry megragadja a derekam és az ajtó felé lökdös. Nekitol a falnak és vadul falni kezdi az ajkaim. Kissé érezni rajt az alkohol ízét. Belehümmögök a csókba, mire elhúzódik tőlem és a nyakam kezdi el csókolni.

-         Csak alattam és nekem ringathatod magad – motyogja a puszik közt.
-         Féltékeny vagy? – túrok bele a hajába.
-         Az enyém vagy Baby! Teljesen az enyém – nyalja végig a nyakam.

Az egyik lábam felemeli és a csípője köré tekeri. Alig bírok megállni a magas sarkúmban, de ő megtart. Közel nyomja a csípőjét és belemarkol a combomba. A nadrágja eléggé nekem feszül és érzem, hogy kíván engem. Beleharapok az ajkamba és meghúzom a haját. 

-         Érzed mit teszel velem igaz? – néz a szemeimbe.
-         Ér… Érzem – nyögök fel.
-         Nem bírom ki hazáig – siklik a keze a fenekemre.
-         Pedig várnod kell – suttogom a fülébe.
-         Játszol velem? – nyög fel.

Rámosolygok és eltolom magamtól. Nekidől a falnak és felmordul. Megállok az ajtóban és csak nézek rá. Összeszedi magát és elindul utánam. Az ajtóban még belecsókol a nyakamba és szorosan mögöttem lépked a tömegben. Beállunk egy lassú szám erejéig és Harry magához szorít jó erősen. A kezeim felvezetem a nyakára és beletúrok a hajába. Lehajol hozzám egy kisebb csókra. Sokkal lassabban táncolunk, mint a többiek. Egy ideig elvagyunk így majd Harry elvonul még a bandához beszélgetni. Kimegyek a mosdóba, amikor Leilát látom meg egy pasival kifelé igyekezni. Vállat vonok és gyorsan elmegyek pisilni. Visszafelé síró hangot vélek felfedezni egy ajtó mögül. Odatipegek és hallgatózni kezdek.

-         Ha nem így rángattad volna magad te ribanc nem dugnálak most szét – mondja a pasi morgó hangon.
-         Hagyj békén! Eressz el! – kiabál Leila.

Benyitok és Leila egy asztalon fekszik leszorítva. Másik két pasi fogja le a kezét, a harmadik meg… megerőszakolja. A másik kettő felfigyel rám és egy ideig bámulnak rám.

-         Ismerlek téged cicuska! Te vagy Styles barátnője! – jön közelebb a fekete hajú.
-         Engedjétek el! – mondom nyugodt hangon.
-         Azt hiszed, mert így kéred el is engedjük? – nevet fel miközben elkapja a karom.
-         Stylesnak megkellett volna dugnia az előbb! Nem baj, majd én megteszem helyette – vágja be az ajtót.
-         Eressz el te paraszt! – rángatom a karom.

A másik srácnak lök és valamiben megvágom a karom egy tíz centis csíkban. Felszisszenek és vergődni kezdek a karjaiban.

-         Bob a francba is már! Fogd le ezt a nyivákoló kurvát! Még nem végeztem vele! – kiabál a felnyírt hajú srác.
-         Dolgom van nem látod! Styles haverunk nőjét fogom kényeztetni – vigyorog rám.
-         Harry! – kiabálok jó hangosan.
-         Fogd be a száját! – dob elém egy kisebb kendőt.

A fekete hajú srác bekötözi a számat és felhúzza a szoknyámat. Hiába ellenkezek az én erőm semmit sem ér az övével szemben. Feltűri a ruhámat egészen a derekamig és hozzám ér. Tovább már nem tud menni. Nyílik az ajtó és megjelenik Harry meg pár biztonsági. A srác egy kisebb kést tart a nyakamhoz mire Harry megtorpan.


-         Kellemes meglepetés Styles! – nevet fel a srác mögöttem.     

1 megjegyzés: